تابلوی اعلانات

مطالب درج شده در مورد معجزات علمی قرآن عقاید شخصی نویسنده وبلاگ می باشد و درستی یا غلطی آن بستگی به برداشت خواننده وبلاگ دارد. در بقیه پست ها مطالب بدون در نظر گرفتن دین خاصی به برسی نظریه های علمی آفرینش می پردازد


برای ثبت نظرات خود از این قسمت اقدام کنید.

Monday, December 6, 2010

انفجار بزرگ داستان خلقت کائنات توسط یک خالق هوشمند.


هیچ چیز نمی تواند هیچ چیز را بی آفریند!قبل از اینکه کائنات شروع شود چیزی باید وجود داشته باشد!

آن انرژی هست انرژی ابدی است اولین قاتون ترمودینامیک به این موضوع اشاره می کند.

انرژی نمی تواند درست شود یا نابود شود نه شروعی داشته باشد نه پایانی این تعریف ترمودینامیک است.

همچنین شما نمی توانید ادعا کنید که این انرژی همیشه در کائنات وجود داشته است چن علم می گوید کائنات همیشه وجود نداشته است!

قبل از اینکه کائنات شروع شده باشد منبع انرژی تامین شده بود به گونه ای که هیچ کس نمی تواند تصور آن را بکند.

با توجه به این که انتقال انرژی به ترلیون ها ستاره و بیلیون ها کهکشان از یک منبع انرژی خارج از کهکهشان وجود دارد که انتقال یا تبدیل آن انرژی به کائنات را انجام داده است

این به این معناست که خالق این انرژی بزرگ: خداست.




سوالی که به ذهن یک انسان خرد مند در مورد انفجار بزرگ می رسد این است که انرژی مورد نیاز برای انفجار بزرگ از کجا تأمین شده است ؟

چگونه ممکن است بدون حضوری خالقی هوشمند از هیچ ماده و انرژی و زمان پدید بیایید؟

نظریه ی نسبیت عالم انشتینگ پیشبینی می کند که فضا و زمان از تکینگی انفجاربزرگ تشکیل شده است استفن هاوکینگ در کتاب قبلی خود تحت عنوان تاریخچه ی زمان نوشته است انفجار بزرگ لحظه ی آفرینش جهان است.


نقطه ی قابل ذکر این است که انفجار بزرگ تنها انفجاری است که در آن جهان بسوی نظم رفته است و پس از هر انفجاری فقط بی نظمی ایجاد می شود این بزرگترین دلیل برای اثبات وجود خالقی هوشمند است.


در لحظه ی انفجار بزرگ اندازه ی جهان صفر و دمای ان بی نهایت است اما چون گسترش پیدا کرد درجه ی حرارت تابش کاهش یافت یک لحظه پس از انفجار بزرگ درجه حرارت جهان به ده هزار میلیون درجه ساقط شد یعنی تقریبا یک هزار برابر درجه ی مرکز خورشید.


در زمانی کمتر از یک میلیونیم ثانیه تا ۲ ثانیه پروتون ها نترون ها و ضد ماده آنها بوجود امد و حرارت از ۱۰ تریلیون درجه به ۱ میلیارد درجه رسید


نقطه ی جالب اینجاست که باید پاد ماده به تعداد مساوی با اتم های تولید شده تولید می شده است ولی نشده است و اگر پاد ماده به تعداد مساوری یا بیشتر تولید می شد ماده و کائناتی در کار نبود! امکان دیگری که برسی می شود نیرویی است که ماده و پاد ماده را از هم جدا ساخت تا کائنات گسترش یابد.


ابراهیم ویکتوری در کتاب اسرار کائنات نوشته است که در لحظه ی ضفر آفرینش کائنات یک حالت نامتناهی حاکم بوده است این همان لحظه ای است که کائنات بوجود امده است پس لاجرم کائنات دارای خالقی است.


در ثانیه 58 نیوتریونها که فاقد جرم هستند نمودار شدند و نیوتریونها تا مروز در فضا شناورند و اندازه ی غیر قابل تصاوری از آنها در هر ثانیه از کره ی زمین و حتی بدن ما می گذرد بدون اینکه با اتمی از بدن ما برخورد بکنند.


در بین دقایق ۴-۵ دقیقه حرارت از ۱۳۰۰ بیلیون درجه به ۶۰۰ بیلیون درجه کلیون رسید و در زمانی در حدود سه دقیقه تراکم کائنات بصورت مایع در آمد


با گذشت زمان هیدروژن و هیلیوم کهکشان ها را به ابرهای کوچکتری تقسیم کردند که زیر فشار گرانشی خودشان فرو پاشید بر اثر این انقباض و برخورد اتم ها به یکدیگر حرارات گاز افزایش یافت و سرانجام چنان داغ شد که واکنش های گداخت هسته ای در آن بوجود آمد.


و تولید موا گازی و سایر مواد شروع شد در قرآن کریم در این مورد در قرآن کریم آمده است:





[41:11] سپس او به آسمان پرداخت، هنگامی که هنوز به صورت گاز بود و به آن و زمین گفت: "به وجود بیایید، خواسته یا ناخواسته." آنها گفتند: "ما با میل و رغبت می آییم".




[21:30] آیا کافران درک نمی کنند که آسمان و زمین در آغاز به صورت یک توده جامد بود و ما آن را منفجر ساختیم تا موجودیت پیدا کند؟ و هر چیز زنده ای را از آب به وجود آوردیم. آیا ایمان می آورند؟





ظرف مدت چندساعت تولید هلیون و سایر عناصر متوقف شد و برای یک میلیون سال کائنات صرفا گسترش یافت.



ما آسمان را با قدرت برافراشتیم و همچنان آنرا گسترش خواهیم داد. الذاریات،۴۷

ر حدود ۵ هزار میلیون سال قبل ابری از گازهای چرخان که حاوی حاوی خرده هایی از سوپر نواهای پیشین بود به وجود آمد اما مقادر کمی از عناصر سنگینتر گرد هم آمدند و اجسامی مانند سیارات ما را بوجو آوردند زمین در آغاز بسیار داغ و فاقد جو بود و در طول زمان سرد و از گازهای متساعد از صخره ها جو بوجود آمد و داستان خلقت ادامه می یابد.

مدارک علمی برای انفجار بزرگ ابراهیم ویکتوری در کتاب شگفتی های جهان نوشته است: کائنات در مراحل اولیه از مجموعه ای از کواسارها تشکیل شده است این کواسارها ها به قدری درخشان هستند که حتی از فاصله ی ۱۲ میلیارد سال نوری قابل مشاهده اند از این گذشته اجسامی که قابل مشاهده نیستند ولی تشعشات آنها بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد سال نوری در نامتناهی پراکنده شده اند و در سراسر کیهان نفوظ کرده اند ... 2-نیوتریون ها که در بالا اشاره شد 3-گسترش کائنات از لحظه ی انفجار بزرگ

سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی بیگ بنگ و گسترش کائنات mp3 wmv








ادامه دارد ...