تابلوی اعلانات

مطالب درج شده در مورد معجزات علمی قرآن عقاید شخصی نویسنده وبلاگ می باشد و درستی یا غلطی آن بستگی به برداشت خواننده وبلاگ دارد. در بقیه پست ها مطالب بدون در نظر گرفتن دین خاصی به برسی نظریه های علمی آفرینش می پردازد


برای ثبت نظرات خود از این قسمت اقدام کنید.

Monday, October 24, 2011

تناقضات تئوری داروین



تاریخچه ی داروینیزم و فسیل ها


آیا می دانستید که ماده گرایی مختص به زمان چارلز داروین نبوده و 5000 سال قبل از وی نیز وجود داشته است ؟



سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی تاریخچه ی متریالیزیم و فسیل ها


آیا می دانستید که شواهد فسیلی نشان می دهد که بدن موجودات زنده از 150 میلیون سال پیش تغیر نکرده و هیچ گونه ی حد واسطی بین خزنده و پستاندار و پستاندار و پرنده و پرنده و پستاندار کشف نشده و حتی موجودی به نام پتروداکتیل وجود خارجی ندارد؟

فیلمی از هارون یحیی در مورد فسیل های چگونه فسیل ها نظریه ی تکامل را لغو می کنند؟




برای مشاهده ی بخش دوم این فیلم کلیک کنید.





فسیل ها به داروینیست ها نه می گویند!(فیلمی بسیار جالب در این مورد)


فسیل‌ها گواه بر تکامل می‌باشند!" این ادعایی بوده که دانشمندان با صدایی بلند عنوان می‌کردند. اما مشکلی که در مورد فسیل‌ها وجود دارد، این است که میان حیواناتی که فسیل‌ها گواه بر وجود آنها هستند، و حیوانات همنوعشان در عصر ما، هیچ فسیلِ میانی وجود ندارد، گویی حیوانات اولیه ناگهان به‌صورت حیوانات امروزی تحول و تکامل یافته‌اند. داروین نیز خود متوجۀ این نقصان در فرضیۀ خود بود، اما بر این باور بود که یک روز فسیل‌های میانی یافت خواهند شد. هنوز بعد از گذشت ۱۵۰ سال‌، فسیلی دال بر وجود حیوانات میانی و در حال تکامل یافت نشده است‌.


فسیل های زنده مدارک عدم تغیر در بدن جانداران


فیلمها به زبان انگلیسی(البته قابل فهم) هستند.


بخش اول آزمایش میلر


میلر این آزمایش، میلر قصد داشت یکی از مولکولهای آلی اولیه حیات (اسیدهای آمینه) را با فرآیندهای طبیعی خلق کند. به این منظور، وی مواد شیمیایی لازم را به طور خالص تهیه و طی مراحل متعدد، واکنش های شیمیایی را در آنها القا نمود.


همچنین وی پیش فرض های متعددی از جمله وجود محیط کاهشی (در برابر محیط اکسایشی فعلی) و... را نیز در نظر گرفت. به منظور وارد نمودن انرژی لازم برای واکنش ها که عمدتاً انرژیخواه بودند، از جرقه های الکتریکی (به عنوان جایگزین رعد و برق در زمین اولیه) استفاده کرد.


میلر پس از هر مرحله از آزمایشات، ترکیبات مورد نظر خود را از ناخالصی های موجود جدا می کرد تا برای مرحله بعد، مواد خالصی در اختیار داشته باشد. پس از انجام کلیه این مراحل وی توانست نوعی اسید آمینه را به طور خالص تولید نماید.




بخش اول اشتباها مربوط به آزمایش میلر الگوی سوپ بنیادین و اعداد و ارقام مربوط به تئوری تکامل(سخنان دکتر فریدون صحافی در این مورد)


لطفا به اعداد و ارقام سالهایی که برای تکامل یک سلول لازم است دقت کنید!


بخش دوم سخنان دکتر فریدون صحافی در باره تناقضات تئوری داوین در اعداد و ارقام و دو مثال جالب در مقایسه ی تصادفی بوجود آمدن حیات در کره ی زمین



پیچیدگی ساختار پوتئین ها



نتایج پژوهش ها مشخص می کند که برای بوجود آمدن حیات به تعداد حداقلا250-450 ژن برای هر سلول نیاز است.




علاوه بر این این تعداد برای میکروب انگلی است برای سایر سلول ها این عدد حداقلا به 1500 پروتئین صدق می کند.یعنی یک تک سلولی ساده نیاز به حدود 1500 نوع پروتئین دارد که بطور جداگانه از یک دیگر فعالیت می کنند ادامه در فایل زیر ....






برسی احتمال تصادفی بوجود امدن یک پروتئن در زمان مساعد!






بخش دوم مشترک بودن ژن های انسان و میمون




همچنین مساله ی دیگری که توسط نیروی های داروینیست مطرح می شود این است که 96 درصد زن های انسان و میمون مشترک هستند(البته تا کنون کاربرد 98 درصد ژن های بدن کشف نشده است!)دکتر فریدون صحافی در این فایل به برسی این مطلب می پردازد و همچنین اشکالاتی را در مورد تعداد کروموزوم ها و تضاد آن با تئوری داروین را مطرح می کند:


سخنان دکتر فریدون صحافی در مورد مشترک بودن ژن های انسان و میمون و تضاد تعداد ژن ها برخی از موجودات با تئوری داروین


بخش سوم تفاوت های ساختاری بین مغز انسان و میمون


در اواسط سال 2010 گروهی از دانشمندان ازدانشگاهLouisiana کالیفرنیا تحت نام Cognitive Evolution Group که بروی مغز انسان و میمون مطالعه می کردند اعلام کردند که تفاوت های ساختاری بین مغز انسان و میمون به قدری زیاد است که هر چقدر شواهد نظریه ی داروین احتمال این که انسان و میمون از نیای مشترک باشند را بیشتر می کند این تفاوت ها این احتمال را کمتر می کند.


در عرض 25 سال گذشته گرایش غالب در روانشناسی قوای ذهنی مقایسه‌ای، در جهت پیدا کردن تشابهات بین آدم و حیوان و بی‌اهمیت دانستن تفاوت‌ها به عنوان تفاوتی در مرتبه یک درجه و نه تفاوت بنیادین بوده است. در این مقاله محققین دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس مدعی شده‌اند که داروین اشتباه کرده است به این معنا که وجود پیوستگی بیولژیکی بین آدم وحیوان به همان اندازه گسستگی بنیادین بین ذهن آدم و حیوان را تحت الشعاع قرار داده است. آنها نشان داده‌اند که این گسستگی در ادراک بین انسان و حیوان عمیق‌تر از آنی است که حتی با اشاره به قدرت تکلم و وجود فرهنگ در یک جامعه انسانی راجع به آن صحبت شده است و مدلی برای قوای ذهنی انسان و حیوان ارائه داده‌اند که تخمینی از قدرت تشخیص نمادین یک سیستم توسط انسان و یا حیوان است.


بطور خلاصه نویسندگان این مقاله مدعی هستند که قوای استدلال منطقی آن چیزی است که بین انسان و حیوان آن گسستگی را ایجاد می‌کند.

این مقاله در 70 صفحه تحت عنوان Darwin’s mistake Explaining the discontinuity between human and nonhuman minds منتشر شده است که با کلیک بروی اسم آن می توانید آن را دانلود کنید.


فیلمی از هارون یحیی در باره ی پیچیدگی های ذهن انسان



ریچارد داوکینز


اطلاعریچارد داوکینز پس از مدتی درنگ و سر درگمی که نتوانسته به سوال جواب بدهد شروع به داستان بافی می کند.نیشخند


كاهن اعظمِ تكامل‌، ريچارد داوكينز، خودش پذيرفته كه هر سلول شامل اطلاعات كدبندي‌شده ديجيتالي است كه اطلاعات موجود در آن‌، بيشتر از مجموعه سي جلدي دائره‌المعارف بريتانيكا است‌. او اين را مي‌پذيرد، با اين‌حال معتقد است كه بايد انتظار داشت كه افراد هوشمند باور كنند كه كتاب پرحجمي چون دائره‌المعارف بريتانيكا در اثر يك تصادف به‌وجود آمده باشد!


برای دانلود فیلم کلیک کنید



مناظره ی بین زیست شناس منكر خدا، "ریچارد داوكینز" و مسیحی متخصص ژنتیك،"فرانسیس كالینز"



نظریات هارون یحیی در باره تئوری داروین


استاد بزرگوار آقای هارون یحیی در کتاب خود تحت عنوان نیرنگ تکامل به برسی مفصل تناقضات تئوری داروین می پردازند.


همچنین شما می توانید در این لینک و در این لینک و در این لینک به سه کتاب دیگر آقای هارون یحیی که به دلایل رد تئوری داروین می پردازند را دسترسی داشته باشید.(این سه کتاب به زبان انگلیسی هستند)



فیلم سقوط علمی تئوری داروین از هارون یحیی بخش 1 2 3 4


فیلمی از هارون یحیی در باره شگفتی های خلقت انسان(جنین شناسی)


آخرین طبلی که دارویینیست ها بر آن می کوبند پروزه ژنوم انسان.



طرح نقشه‌برداری و تعیین توالی کل ژنوم انسان اولین بار در سال ۱۹۸۴ در کنفرانسی در Alta Uta عنوان شد. تأمین قسمتی از بودجه این پروژه را دپارتمان انرژی آمریکا به عهده گرفت و در سال ۱۹۸۸ کنگره آمریکا رسماً اجرای پروژه ژنوم انسانی را از سال ۱۹۹۱ به مدت ۱۵ سال تصویب کرد. در این سال انسیتو بهداشت ملی آمریکا (NIH) نیز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرد. بزودی کشورهای انگلیس ،فرانسه، آلمان و ژاپن نیز به این پروژه پیوستند. در سال ۱۹۹۸ سازمان ژنوم انسانی (HUGO ) ایجاد شد. تعیین توالی بیش از ۹۰ % ژنوم انسان در فوریه سال ۲۰۰۱ به پایان رسید.اما هنوز بسیاری از ژنهای انسان شناسایی نشده اند.


دانلود فایل تصویری سخنان دکتر فریدون صحافی در باره پروژه ژنوم انسان


برای دانلود این فایل بصورت صوتی بروی این لینک کلیک کنید.





نوع دوستی در طبیعت


نظریه ی داروین بر پایه ی این عقیده بنا شده است که همیشه گونه ی غالب گونه ی مغلوب را از بین می برد و گونه های ضیعف همیشه توسط گونه های وی از بین می روند بر پایه ی همین اساس کشورهای غربی به خود اجازه می دادند مردم را در کشورهای آفریگایی و در زمان های قبل از آن سرخپوست ها را از بین ببرند و این نظریه دست آویزی برای قدرتمندان شد.در حالی که آفریگایی ها از لحاظ هوشی وبدنی هیچ فرقی با انسان های سایر نقاط ندارند و در بسیاری از نقاط به درجات بسیار بالا دست یافته اند.


اما آیا می دانستید در طبیعت همیشه اینگونه نیست و نوعی دوستی بین حیوانات در طبیعت وجود داد؟


فیلم نوع دوست در طبیعت از استاد بزرگوار آقای هارون یحیی این مساله را شرح می دهد.



بدبختی هایی که تئوری داروین در قرن بیستم برای بشریت به ارمغان آورد


آیا می دانستید اکثر فاشیست های بزرگ قرن ما که باعث کشتار میلیون ها نفر شده اند به تئوری داروین اعتقاد داشتند؟



سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی بدبختی هایی که تئوری داروین در قرن بیستم برای بشر به ارمغان آورد



ادوین کانلین


«پرفسور ادوین کانلین زیست‏شناس دانشگاه پرینستون غالبا میگفت:

«احتمال پیدایش زندگی از تصادفات به همان اندازه است که در نتیجه حدوث انفجاری در یک چاپخانه، یک کتاب قطور لغت بوجود آید» من این بیان را بدون قید و شرط تأیید میکنم. من عقیده راسخ دارم که خدایی وجود دارد که جهان را خلق کرده و از آن نگهداری میکند... من خدا را خدایی (میدانم) که تمام کتب آسمانی از سوی وی نازل شده ودر آن کتاب خود را به عنوان خالق و صانع جهان به بشر شناسانده و راه مستقیم حقیقت را به او نشان داده است... من اجازه میخواهم تا از چگونگی تأثیر شیمی آلی که در تقویت ایمان من بسیار مؤثر افتاده شمه‏ای بیان کنم. ما وجود یک حکمت عالیه را برای خلقت طبیعت قبول میکنیم، والا باید بگوئیم که این جهان و طبیعت که ما آن را ادراک میکنیم، فقط و فقط در نتیجه تصادف بوجود آمده است. برای کسی که شگفتیها و رموز و نظم و ترتیب شیمی آلی را مخصوصا در اجسام زنده دیده است، تصور به وجود آمدن جهان در نتیجه تصادف بسیار دشوار و محال است. هر قدر ما ساختمان ذره را بیشتر مطالعه میکنیم و واکنش‏های این ذرات را بیشتر زیر نظر قرار میدهیم به همان اندازه روشن‏تر درمییابیم که یک عقل کل نقشه عالم طبیعت را طرح و با اراده و مشیت خود آن را خلق کرده است. این فکر نتیجه تجربه شخصی من است و غالب اوقات که در آزمایشگاه، میان اجسام بینهایت کوچک و فعل و انفعالات پیچیده و عجیب آنها کار میکنم، فکر عظمت و حکمت عالیه آفریدگار مرا مبهوت و متحیر میسازد. فعل و انفعالات سلول حیوانی به قدری عجیب و پیچیده است که اگر کوچکترین انحرافی در آنها روی دهد باعث بیماری حیوان میشود. واقعا عجیب است که سازمانی به پیچیدگی یک سلول حیوانی بتواند خودبخود به حیات و فعالیت خویش ادامه دهد. برای این کار حتما وجود پروردگار فوق‏العاده حکیمی ضرورت دارد. من هر قدر بیشتر در آزمایشگاهها به کار تجربی میپردازم، ایمانم راسختر و محکمتر میشود و نسبت به فکر و حال بعضی از همکاران بیدین خودم، در هر نقطه جهان که باشند، بیشتر میاندیشم. وضع آنها در نظر من معمایی شده است که چگونه با مشاهده این همه دلیل بارز، باز نمیخواهند به وجود صانع اقرار کنند. در حالیکه یک ماشین ساده ساخت بشری طراح و سازنده‏ای لازم دارد، چگونه ممکن است موجوداتی که هزاران مرتبه پیچیده‏تر و عجیب‏تر از آنند، صانعی نداشته باشند.» سخنان این دانشمند ، مربوط به برهان نظم است که به طورخلاصه نمی تواند یک مجموعه منظم حتی یک موجود بسیار کوچک به صورت تصادف و اتفاق به وجود آید ، بلکه به سازنده و خالق حکیم و دانا تعلق دارد و پذیرش تصادف در خلقت آن قدر بی دلیل است که مانند پذیرش به وجود آمدن یک کتاب فلسفی و عملی دقیق با انفجار یک کارخانه چاپ کتاب.


هرمون ها


هرمون ها موادی در داخل بدن هستند که به فعل و انفعال های شیمیایی داخل بدن سرعت می بخشند و بدون وجود آنها بدن از کار می افتد اگر هرمون ها در کار نباشند ساده ترین فر آیند های بدن گاهی تا میلیون ها سال بطول می کشد

تئوری داروین هیچ پاسخی برای چگونگی بوجود آمدن هرمون ها ندارد


چون اگر از لحظه ی اول حیات هرمون ها نبودند نیز هیچ امکان تکاملی وجود نداشت و ساده ترین عملیات سلول ها به اندازه حیات کره ی زمین بطول می کشید و فرصتی برای تکامل و حتی پیدا کردن قابلیت ساختن هرمون برای بدن نبود


آقای هارون یحیی در این کتاب به برسی هرمون ها و تناقض وجود هرمون ها با تئوری داروین می پردازند.


انفجار کامبرین(camberian explosion)


دورهٔ کامبرین حدود ۵۴۲ میلیون سال پیش آغاز شده و تا حدوداً ۴۸۸/۳ میلیون سال پیش ادامه داشته‌است.


دوره کامبرین نقش اساسی و مهمی در تاریخ حیات بر روی زمین ایفا می‌کند. زمانی که اغلب گروههای بزرگ جانوران اولیه در قالب فسیل ظاهر شدند. این حادثه گاهی (انفجار کامبرین) نامیده می‌شود به دلیل اینکه زمان کمی برای ایجاد آن طی شده‌است. در ابتدا تصور می‌شد که سنگهای این دوره حاوی اولین و قدیمی‌ترین فسیلهای جانوری است. در این دوره در مدت زمان کمی تعداد زیادی موجودات بوجود آمدند که هنوز هیچ زنجیره ای بین موجوداتی که این دوره پدید آمدند و موجودات دوره ی قبل وجود ندارد! وبصورت حلقه ی مفقوده باقی مانده است تعداد زیادی از دانشمندان خود متعجب هستند که چگونه در این مدت زمان کم در این مقیاس وسیع موجودات بوجود آمده اند درحالی که هیچ دلیلی مبنی بر تکامل این موجودات از موجودات دوره ی قبل وجود ندارد. و این خود یکی از دلایل رد نظریه ی تکاملی داروین است و تنها نظریه ی خلقت توسط یک خالق بزرگ در مورد این دوره صدق می کند.


آخرین نظرات دانشمندان در مورد نظریه تکامل چیست؟


در این مورد ترجمه خلاصه بیانیه پانصد نفر از دانشمندان علوم تجربی تقدیم می‌شود:بالغ بر 500 اندیشمند دارای مدرک دکترا، بیانیه‌ای را امضاء کردند که بیانگر تردیدشان نسبت به فرضیه تکامل داروین می‌باشد.


در این بیانه آمده است: «ما در لحاظ کردن پیچیدگی حیات موجودات زنده، ادعای قابلیت جهش اتفاقی و انتخاب طبیعی را، فاقد قطعیت می‌دانیم. بررسی دقیق مدارک و اسناد در رابطه با فرضیه داروین بایست مد نظر قرار گیرد.» فهرست 514 امضاء کننده، مشتمل بر دانشمندان ایالات متحده و آکادمی ملی علوم روسیه می‌باشد. عمدة امضاء کنندگان عبارتند از: 154 زیست‌شناس، 76 شیمی‌دان و 63 فیزیکدان.

امضاء کنندگان بیانیة مذکور، رسالة دکترای خود را در علوم زیست شناسی، فیزیک، شیمی، ریاضی، طب، کامپیوتر و رشته‌های وابسته ارایه کرده‌اند. اکثر آنها اساتید یا پژوهشگرانی در دانشگاههای معتبر می‌باشند از قبیل: MIT، دانشگاه کمبریج، UCLA، Smithsonian، Ucberkely، پرفیتون، دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه ایالت اوهایو، دانشگاه جورجیا و دانشگاه واشنگتن. مؤسسة دیسکاوری (Discovery Institute) اولین بار فهرست اختلاف عقیده با دارونیسم را در سال 2001 چاپ کرد. در آن زمان ادعا شده بود که «در حقیقت هر دانشمندی در جهان عقیده بر صحت فرضیه داروین دارد.»

طرفداران فرضیه داروین (دارونیست‌ها) همچنان ادعا می‌کنند که هیچ دانشمند مطرحی در فرضیه داروین شک ندارد و در اینجا فهرستی وجود دارد که 500 دانشمند مایلند که تردید خود را در رابطه با فرضیة داروین، به صورت متفق‌القول اعلام نمایند تلاش دارونیست‌ها برای سرکوب مخالفت و مباحثه با استفاده از مراجع قضایی، رسانه‌ها و انجمن‌های آکادمیک، در حقیقت باعث برانگیختن مخالفت بیشتر و تشویق دانشمندان بیشتری می‌شود که درخواست افزوده شدن به فهرست مخالفین را داشته باشند. در واقع این فهرست رو به رشد دانشمندان مخالف بود که مؤسسه ما را تشویق کرد که وب سایتی را با آدرس www.dissentfromdarwin.org ارایه کند که پاسخی برای افراد جویای سوال باشد و نیز محلی برای دسترسی به فهرست، چه توسط عامه مردم و چه توسط دانشمندانی که تقاضای افزوده شدن نامشان به فهرست را دارند.









مواردی در طبیعت که تئوری داروین را نقض می کنند



فیلم معجزه ی دانه از هارون یحیی فارسی



پیچیدگی های ساختاری سلولی انسان و سایر موجودات تئوری تکامل را تقض می کند



موتوری با قدرت بازدهی 100% مطلبی از محمد علی کوشش





احتمال تصادفی بوجود آمدن پروتئینی به نام هموگلوبین مطلبی از محمدعلی کوشش!!!!!!!


پروتئینها، نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند. برای مثال: هموگلوبین، انتقال دهنده اکسیژن در درون بدن و انسلین، کنترل کننده مقدار شکر جذب شده از خون و آمیلاز، هیدرولیز کننده نشاسته به مالتوز می باشد. بیست نوع آمینو اسید پایه انواع پروتئین ها را تشکیل می دهند. پروتئینها، زنجیره‌های خطی یا پلیمرهایی هستند که از ترکیب اسیدهای آمینه حاصل می‌شوند. اسید آمینه‌ها ، حروف الفبایی پروتئینها را تشکیل می‌دهند (۲۰ حرف- ۲۰ نوع اسید آمینه) و چون امکانات بالقوه نامحدودی در طرز توالی و طول زنجیره اسید آمینه‌ها در تولید پروتئینها وجود دارد، از اینرو انواع بی‌شماری از پروتئینها نیز می‌توانند وجود داشته باشند. پروتئینها از تعداد زیادی اسید آمینه ساخته شده‌اند. این اسیدهای آمینه توسط پیوندهای پپتیدی به یکدیگر اتصال یافته و زنجیر طویلی را ایجاد می‌کنند. باید توجه داشت اگر یک زنجیره پلی پپتیدی را که دارای 50 اسید آمینه است در نظر بگیریم تنها با تغییر ترتیب قرار گرفتن این اسیدهای آمینه می‌توان سنتز 20 به توان 50 زنجیر پلی پپتیدی را پیش بینی نمود. هموگلوبین انسان که یک پروتئین کروی با وزن مولکولی 68000 است باید چهار زنجیر اسید آمینه بطور مناسبی تجمع یافته باشد تا هموگلوبین فعالی تشکیل شود. اگر در هموگلوبین یک اسید آمینه نادرست در موضع معین قرار گیرد، نمی تواند اکسیژن را در گردش خون منتقل کند. فقط تغییر یک اسید آمینه خاص از 146 اسید آمینه موجود در یک تک زنجیر هموگلوبین سبب بیماری کم خونی می شود. سلولهای قرمز حاوی ماده ای بنام هموگلوبین هستند که امکان برداشتن و رساندن اکسیژن به نقاط مختلف بدن را فراهم می کنند. اکسیژن به هموگلوبين متصل شده و اكسي هموگلوبين را تشكيل مي دهد كه بوسيله آن O2 از ريه به بافتها حمل مي شود. داكسي هموگلوبين نيز CO2 را از بافتها به ريه برده و آنرا از بدن خارج مي نمايد. درحدود 25 تریلیون ازاین سلولها درجریان خون یك فرد متوسط وجود دارد. هرگلبول قرمزخون درحدود250میلیون مولكول هموگلوبین دارد. وقتی كه گلبولهای قرمز از درون بسترمویرگی آبششها یاششها عبورمی كنند، اُكسیژن به داخل سلولهای قرمزخون انتشارمی یابد، تا آنجا كه به آهن هموگلوبین متصل میشود. این فرایند درمویرگهای گردش خون سیستمیك برعكس میشود، جایی كه هموگلوبین محموله ی اُكسیژن خود را به بافت ها تخلیه می كند.سلولهای قرمزخون درمغزاُستخوان تشكیل میشوند. تولید آنها به وسیله ی یك مكانیسم خودتنظیمی منفی كنترل میشود كه به مقدار اُكسیژنی كه ازطریق خون به بافت ها می رسد، حساس است. اگربافت ها به مقدار كافی اُكسیژن دریافت نكنند، كلیه هاهورمونی به نام اریتروپویتین ترشح میكنند كه مغزاستخوان را تحریك می كند تا گلبول سازی نماید. به طورمتوسط، گلبولهای قرمزبین3یا4ماه درخون گردش می كنند و سپس این گلبول های قرمزفرسوده دركبد تجزیه می شوند. و ماتریالیست ها و بی خدایان باید توضیح دهند که ماده (بی جان و بی هوش) چگونه می داند که سلول های بدن نیازمند اکسیژن هستند و لذا در خون می آید جزئی را به نام هموگلوبین با هدف اکسیژن رسانی قرار می دهد؟! http://www.khodavaelm.blogfa.com/cat-13.aspx http://ghoranvaelm.blogfa.com/cat-2.aspx احتمال درست قرار گرفتن20 حرف در 146 مکان در صورت اینکه تکرار حروف مجاز باشد به معنی آن است که 146 بار عدد بیست را در هم ضرب کنیم!!!!!!!!! الحظه ا ی به این احتمال بیندیشید!!! این خود بتنهایی نشان دهنده علم و قدرت طراح بینهایت هوشمند(آفریدگار) در ایجاد جزئی به نام هموگلوبین است که وظیفه اکسیژن رسانی به سلول های بدن را بر عهده دارد.





اعصابی كه در بدن شما وجود دارد به اندازه فاصه زمین تا ماه است.این سیستم پیچیده در اثر تصادف و تکامل بوجود آمده است!!



نظرات شما


2 comments:

  1. tarahie veblaget kheyli bikhode asan nemishe kalamato khond

    ReplyDelete
  2. سلام. وبلاگتون مفیده.
    لطفا رنگ و اندازه فونت رو تغییر بدین تا اماکان خوندن داشته باشیم، خیلی ممنون......

    ReplyDelete