تابلوی اعلانات

مطالب درج شده در مورد معجزات علمی قرآن عقاید شخصی نویسنده وبلاگ می باشد و درستی یا غلطی آن بستگی به برداشت خواننده وبلاگ دارد. در بقیه پست ها مطالب بدون در نظر گرفتن دین خاصی به برسی نظریه های علمی آفرینش می پردازد


برای ثبت نظرات خود از این قسمت اقدام کنید.

Friday, November 11, 2011

دلایل علمی اثبات وجود خداوند

آيا از هيچ خلق شده‏اند، يا آنكه خودشان خالق [خود] هستند؟ آیه ۳۵-۳۶ سوره ی طور




هیچ چیز نمی تواند هیچ چیز را بی آفریند!قبل از اینکه کائنات شروع شود چیزی باید وجود داشته باشد!


آن انرژی هست انرژی ابدی است اولین قاتون ترمودینامیک به این موضوع اشاره می کند.


انرژی نمی تواند درست شود یا نابود شود نه شروعی داشته باشد نه پایانی این تعریف ترمودینامیک است.


همچنین شما نمی توانید ادعا کنید که این انرژی همیشه در کائنات وجود داشته است چن علم می گوید کائنات همیشه وجود نداشته است!


قبل از اینکه کائنات شروع شده باشد منبع انرژی تامین شده بود به گونه ای که هیچ کس نمی تواند تصور آن را بکند.


با توجه به این که انتقال انرژی به ترلیون ها ستاره و بیلیون ها کهکشان از یک منبع انرژی خارج از کهکهشان وجود دارد که انتقال یا تبدیل آن انرژی به کائنات را انجام داده است


این به این معناست که خالق این انرژی بزرگ:


خداست.


علم وجود خدا را اثبات می کند ویدئویی در این مورد (انگلیسی)


انیشتین نابغه علمی قرن بیستم می گوید: " در عالم مجهول، نیروی عاقل و قادری وجود دارد که جهان گواه وجود اوست (کتاب اثبات وجود خدا، چاپ سوم، ص 76 به نقل "مارلین بوکس کریدر").


انفجار بزرگ وجودخدا را باوار کن!


نظریه انفجار بزرگ در حال حاضر تنها توضیح ارائه شده درباره منشأ جهان می‌باشد که بطور گسترده پذیرفته شده است. انفجار بزرگ ، بسیار پر انرژی و پر حرارات بود و در ثانیه‌های اولیه پس از انفجار فقط تشعشع و ذرات زیر اتمی گوناگون در جهان وجود داشتند. تشعشعات باقیمانده از این انفجار هنوز به صورت امواج ضعبف مایکروویو در آسمان وجود داشته ، از زمین قابل ردیابی هستند. به این امواج تشعشع مایکروویو زمینه کیهان گفته می‌شود. در اواخر دهه 1920، (1953-1889) ، ستاره شناس آمریکایی به بررسی نور دریافتی از ستارگان کهکشانهای دور دست پرداخت. او متوجه شد که قرمز گرایی نام دارد، نشان داد که کهکشانها با سرعت زیادی در حال دور شدن از زمین هستند.



انرژی مورد نیاز برای انفجار بزرگ از کجا تأمین شده است؟ اگر قانون بقای ماده و انرژی را قبول کنیم انرژی مورد نیاز برای انفجار عظیم از متلاشی شدن چه مقدار ماده به وجود آمده است؟ و اگر انفجار بزرگ را قبول کنیم خود معجزه ای بزرگ است



سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی بیگ بنگ و گسترش کائنات mp3 wmv



انفجار بزرگ در سراسر جهان طنین افکنده نوشته ای از هارون یحیی(فایل pdf)


برهان های نظم


می دانستید که کائنات دارای چنان نظم پیچیده ای است که اگر در کوچکترین جزء آن دستکاری می شد امکان داشت دیگر ما وجود نداشته باشیم؟


سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی آفرینش



همچنین استاد بزرگوار آقای هارون یحیی در بخش هایی از کتاب خود تحت عنوان معجزه ی کائنات به این مساله می پردازند.


دانلود سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی نظم در آفرینش کائنات


دانلود سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی نظم عجیبی که در طراحی کائنات به کار رفته + نظریات دانشمندان علم فیزیک در باره ی وجود خدا


سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی موقعیت ویژه ی زمین در کائنات



مغلطه ی اول بی نظمی مولد نظم است


گروهی از بی خدایان در برابر برهان نظم این دعا را مطرح می کنند بی نظمی مولدنظم است!این مساله در حد یک تئوری است و هیچ اثباتی برای آن وجود ندارد وفقط در مساله ی آنتالپی و آنتروپی در شیمی صدق می کند پس از انفجار بزرگ همه ی کائنات به سوی نظم می رود در حالی که پس از هر انفجاری بی نظمی ایجاد می شود


تصویر میکروسکوبی از مولکول برف


لحظه ای بی اندیشیم اگر خدایی وجود نداشت و همه چیز تصادفی بود چگونه این نظم و زیبایی در کائنات بوجود آمده بود؟


این تنها گوشه ی کوچکی از نظم در کائنات است بزودی بحث گسترده ای در باره ی برهان نظم در این تارنما باز خواهیم کرد.



مغلطه ی دوم متریالیزیم


یکی بود یکی نبود حتی خدا هم نبود! در اثر یک انفجار تصادفی بزرگ که درجه ی حرارت آن به میلیارد ها میلیارد می رسید بطور تصادفی از هیچ چیز ماده بوجود آمد سپس بطور تصادفی کره ای به نام زمین به وجود آمد و باز هم در اثر تصادف تمام شرایط لازم برای حیات در آن به وجود آمد سپس در اثر تصادفی دیگر موجودات تکیاخته ای بوجود آمدند و در طی میلیون هاسال در اثر تصادف های پی در پی موجودی به نام انسان پدید آمد!!!!


اگر به ازای هر تصادف احتمال آن را بطور خوش بینانه یک هزارم در نظر بگیریم!


0001.*0001.0*0001.* این داستان ادامه دارد!!


همه ی این احتمالات و تصادفات درست است احتمال بوجود آمدن تصادفی یک سلول که عدد ده به توان 26 است درست است اما وجود خالق درست نیست زیرا فقط در بین مغز مردم باید گنجانده شود که خدایی وجود ندارد!


اعداد و ارقام و دو مثال جالب در مقایسه ی تصادفی بوجود آمدن حیات در کره ی زمین (تکراری از آرشیو وبلاگ)


علم فیزیک و جود خدا را اثبات می کند.



روزی یک استاد دانشگاه تصمیم گرفت تا دانشجویانش را به مبارزه بطلبد . او پرسید : آیا خداوند هر جیزی را که وجود دارد ، آفریده است ؟ دانشجویی شجاعانه پاسخ داد : بله . استاد پرسید : هر چیزی را ؟ پاسخ دانشجو این بود : بله هر چیزی را . استاد گفت : در این حالت ، خداوند شر را آفریده است . درست است ؟ زیرا شر وجود دارد . برای این سوال ، دانشجو پاسخی نداشت و ساکت ماند . استاد از این فرصت حظ برده بود که توانسته بود یکبار دیگر ثابت کند که ایمان و اعتقاد فقط یک افسانه است . ناگهان ، یک دانشجوی دیگر دستش را بلند کرد و گفت : استاد ، ممکن است که از شما یک سوال بپرسم؟ استاد پاسخ داد : البته . دانشجو پرسید : آیا سرما وجود دارد ؟ استاد پاسخ داد : البته ، آیا شما هرگز احساس سرما نکرده اید ؟ دانشجو پاسخ داد : البته آقا ، اما سرما وجود ندارد . طبق مطالعات علم فیزیک ، سرما عدم تمام و کمال گرماست . و شئی را تنها در صورتی میتوان مطالعه کرد که انرژی داشته باشد و انرژی را انتقال دهد . و این گرمای یک شئی است که انرژی آن را انتقال می دهد . بدون گرما ، اشیاء بی حرکت هستند ، قابلیت واکنش ندارند . پس سرما وجود ندارد. ما لفظ سرما را ساخته ایم تا فقدان گرما را توضیح دهیم . دانشجو ادامه داد : و تاریکی ؟ استاد پاسخ داد : تاریکی وجود دارد . دانشجو گفت : شما باز هم در اشتباه هستید ، آقا . تاریکی فقدان کامل نور است . شما می توانید نور و روشنایی را مطالعه کنید ، اما تاریکی را نمی توانید مطالعه کنید. منشور نیکولز تنوع رنگهای مختلف را نشان می دهد که در آن طبق طول امواج نور ، نور می تواند تجزیه شود . تاریکی لفظی است که ما ایجاد کرده ایم تا فقدان کامل نور را توضیح دهیم . و سرانجام دانشجو پرسید : و شر ، آقا ، آیا شر وجود دارد ؟ خداوند شر را نیافریده است . شر فقدان خدا در قلب افراد است ، شر فقدان عشق ، انسانیت و ایمان است . عشق و ایمان مانند گرما و نور هستند . آنها وجود دارند . فقدان آنها منجر به شر می شود . و حالا نوبت استاد بود که ساکت بماند . نام این دانشجو آلبرت انیشتین بود .


بخش اول سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی فیزیک و خدا و نسبی بودن ماده و همه چیز


بخش دوم فیلم از دکتر فریدون صحافی در باره ی شرایط محیط شکل کریستال های آب


بخش سوم سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی بعدهای کائنات و ...


پاسخ های بی ربط یک آقای بی خدا در برنامه ی نسیم شمال در برابر سوالات بینندگان!!!


پس از دلایل و اثبات وجود خدا ممکن است این سوال پیش بیایید که خداوند چگونه و چه زمانی به وجود آمده است مبدا خداوند چیست؟


در پاسخ باید گفت که بسیاری از فیزیک دانان معتقد هستند که ما در ک جهان ۱۱ بعدی زندگی می کنیم که ما در بعد چهارم هستیم و از بعد چهارم به بعد بعد زمان و مکان وحود ندارد!


یعنی بعد زمان فقط برای انسان ها وجود دارد و نیازی نیست برای خالق بعد زمان در نظر بگیریم یا مکانی برای وجود او در نظر بگیریم خدا در همه جا حضور دارد.


اثبات علمی چرا خداوند جهان خالقی ندارد؟(فایل pdf)



علم و خدا پرستی

مناظره‌اى دوستانه
بين زيست شناس منكر خدا، "ريچارد داوكينزو مسيحي متخصص ژنتيك، "فرانسيس كالينز اقتباس از مجله تايم برگردان از عبدالعلى بازرگان

تمامی سخنان گفته شده در این مناظره ها مورد تایید نویسنده ی وبلاگ نمی باشد اما این فایلها بسیار شنیدنی می باشند از کلیه ی دوستان خواهش می شود که به این سه فایل صوتی گوش بدهند.



این پست به تدریج تکمیل خواهد شد.


برای ثبت نظرات خود کلیک کنید